Jag vill ta bort mina bilder...

Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

gå in på din sida i galleriet och klicka på den bilden som du vill ta bort - sedan klickar du på ÄNDRA BILD - där står det att du ska klicka i en ruta för att ta bort bilden

mysko
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

nu komer alla kolla på dina galleribilder för att se varför du vill tya bort dom :D
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

haha... då får dom göra det... det är ingen speciell anledning förutom att jag vill lägga in nya bilder... :smirk:
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

jag vill ta bort för att det inte får plats fler :confused: man måste göra så och förminska dom då va? lr kan man få större minne??? vill ju ha massa bilder
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

jag gissar på att du måste förminska dom och sedan ladda upp dom igen...
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

alltså jag fattar fortfrarande inte hur jag ska ta bort bilderna=( jag tar först fram mitt galleri sen klickar jag på bilden jag vill ta bort men då ser jag inget ÄNDRA BILD???det står bara nästa bild på engelska o sen kan man rösta 1-10.....hur ska jag göra???
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

Nere till höger på bilden står det ändra bild,,klicka där
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

jag måste vara blind men jag hittar det inte=(=(=(.....jag har testat att klicka flera gånger på bilden o den blir större, sen mindre...men det enda som står under som kan vara i närheten av ändra bild är "rapportera bild"
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

Alltså jag är korkad, jag kan bara inte se det!
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

ScissorHands skrev:
Alltså jag är korkad, jag kan bara inte se det!


Ser du inget på bilden som är så klicka fram en annan av mina bilder och kolla: kanske ni inte kan se ändra på mina bilder men ta fram era egna bilder och kolla efter denna text som jag kopierat från min sida..

Så här står det under bilden jag får upp.
Lägg till i favoriter · Skriv en kommentar · Rapportera bild · Skicka som e-Vykort · Slå på e-postuppdateringar · Ändra bild
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

Det finns inte med... Är inne under Mitt galleri och sedan bara valt en bild... hmm..
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

ja då vet jag inte vad som är fel
PM Gunnar och be om svar..
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

jag hittar inte heller redigera bilder... men jag hittade ett annat sätt... fast alla bilder försvann inte... kommer dock inte ihåg hur jag gjorde... ska undersöka saken...
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

Nu vet jag hur man gör... man går in på "mitt galleri"-"användar profil"-"hantera bilder"-"sortera efter senaste"- "klickar på ta bort"- "utför ändringar"

tror det var något sånt iaf :)
 
Sv: Jag vill ta bort mina bilder...

se där :)

tio dumma tecken
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Min tråd är borta nu, velat fram och tillbaka länge nu, sen jag började nästan men har ändå fått ut så mycket av att skriva för all...
Svar
7
· Visningar
965
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: Myrten
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
338
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp