V

Vonkan85

Jag ska köpa en Jensen allroundsadel som har några år på nacken. Den är i fint skick förutom att det blivit lite ljusare vid stiglädrena och jag undrar vad ni tror att en sådan ligger på i värde ungefär?
Kan vara bra att veta så att jag inte betalar för mycket (inte för att jag tror det men...)

Jensens hemsida: http://www.jensensport.se/
 
Svårt att säga, jag har inte sett så många begagnade jensensadlar än.

Själv har jag en Jensen Amiral dressyrsadel som är tre år gammal och den blir bara bättre och skönare för varje dag som går! :)

Immer
 
Sitter och rider i en Jensen Amiral dressyr jag med och den är ruggigt skön och ligger jättefiont på hästen så jag är jättenöjd med dem! Kvalitetssadlar som håller vad jag tycker i alla fall!
 

Liknande trådar

Dressyr HELT teoretiskt resonemang med några konstiga funderingar 😀 Och kasta in era tankar med, hur ni tror det ser ut, upplevs och är. Man...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
11 734
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Har en gammal Ikea-kudde som är typ ergonomisk men får ofta väldigt ont i nacken och huvudet av den så vill hitta en bättre. Behöver en...
Svar
10
· Visningar
803
Senast: cambodia
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
853
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 429
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp