Johnny Deppfilmer

Ooh, bra idé! Tror bestämt att det får bli en Johnny Depp-kväll här med sambon :love: Smarrig köttgryta, någon god efterrätt, tända ljus, mjuka filtar och Johhny Depp - it's on! :D
 
Jag brukar älska Johnny Depp och speciellt Tim Burton då. Men Dark Shadows var en besvikelse för mig :(

Chocolat är fantastisk. Gilbert Grape också, sen allt med Tim Burton såklart. Public enemies var bra och Cry Baby/Edward scissorhands känns lite kultiga. Fast han var ju med i Plutonen också, vilket är en grymt bra film, och Terror på Elm Street om man gillar dom.
 
Astronaut's wife! :love: Också Gilbert Grape och Edward Scissorhands är två favoriter.

/mazariin som hade en lista med alla JD-filmer på väggen i flickrummet, dom flesta avbockade :angel:
 
Tänkte köra Johnny Deppkväll :p
Men vilka filmer ska man se?
Han har ju gjort en del :p

Åh, Johnny Depp :love:

Jag hade en stenhård crush på Johnny Depp när jag var 12-14 typ och såg varenda jävla film han någonsin varit i kontakt med och kan medge att jag fortfarande är väldigt svag för hans filmer.

Ett måste att se när man pratar om Depp-filmer är Benny & Joon från -93. Så himla fin och mysig! En av hans bästa filmer i mitt tycke. Hur kan man inte tycka om denna filuren liksom?

tumblr_m7fpo8Vgrq1rz0a1ro1_500.gif


Annars är mina favoriter Edward Scissorhands (ser denna inför varje jul, kan varje replik :love:), Sleepy Hollow, Sweeney Todd, Corpse Bride, samtliga Pirates-filmer (men speciellt den första), Finding Neverland, From Hell och Gilbert Grape.

 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
268
Senast: sicx
·
Juridik & Ekonomi Rättegången har ett enormt intresse. Sänds live överallt. Hur tror ni det går för Johnny och Amber. Vem vinner? Tänk om Camille brädar...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
9 238
Senast: Smoothi
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
524
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 349
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp