Julklädsel

Jag ska ha på mig den här!

7050218607730_F_7159452_CHG_X-MAS_SWEATER%20(1).jpg

Värt att nämna är att dessa bjällror kan äta @Undret s plingor till frukost.
 
Allra helst hade jag bott i mina mjukiskläder men nu ska vi bort så jag får sätta på mig något hyfsat fint iaf.
Det blir nog leggins med en oversize tröja så blir det nästan mjukiskläder ;) Och så tar jag med mina innetofflor!
 
@Undret: FIN! Jag hade denna på julfirandet på jobbet förra veckan, kommer antagligen ha på mig den ca alla dagar under jul också:

image3xl.jpg
Alla dessa tröjor får mig att förstå att det amerikanska fenomenet med jultröjor faktiskt HAR kommit till Sverige (Mr Darcy från Bridget Jones dagbok någon?). Otroligt fult men roligt och lite gulligt. :p

För mig blir det finkläder, och sen PJAMAS så fort paketen har öppnats. :cool:
 
Igår hade jag vita (eller mer cremefärgade eg) leggins, en röd top med 3/4 ärm och en svart stickad oversizekofta.
 
Jag har alltid klänning på julafton. För när jag har på mig en klänning, så känns det som om att jag kan ta över världen.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 222
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 084
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 233
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 444
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp