Bukefalos 28 år!

Julklapp till 11 åring

Alltså det här var ju grejer man blev överlycklig över när man var 11 år! 😍 Och nosludd!

Skulle precis skriva det, fluffiga nosludd var verkligen drömmen i den åldern ☺️

Jag minns fortfarande känslan på julafton/födelsedagar när man fick något hästrelaterat. Det var liksom det bästa av det bästa! Även om det bara var något smått, och just ridstrumpor och nosludd var verkligen något extra.
Det känns bara som att jag köper det till mig själv om jag köper något åt hästen. 😊
Fast kanske om man ger henne en egen krok att ha sin grimma med nosludd att bara användas när hon är.
Strumpor är bra, det är ju bara hennes i så fall, har hittat några fina fast dom är tyvärr lite dyra.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ TW: sexuella övergrepp Gammal användare nytt nick. När jag var 11 blev jag utsatt för övergrepp på nätet. En man som sa åt mig vad jag...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 984
Senast: Filit
·
Tjatter Hej på er! Någon mer än jag som börjar få julkänsla?? Jag ÄLSKAR julen och vill verkligen vara en person som är bra på att hitta på en...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Astrid1
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
3 843
Senast: lillamy73
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
5 559

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp