Just nu är jag irriterad på... Del 4

Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

Jag är irriterad på att det är natt därmed är hunden trött och sover. Jag vill träna och leka med henne :angel: :D
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Det där låter som mig fast med min sambo.. :angel::D

rofl2.gif


101010
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

KL

Är irriterad över att jag tar stallmänniskornas attityd personligt. Egentligen är jag irriterad över att vissa över huvud taget känner behov av att prata väldigt nedlåtande mot mig, för jag fattar verkligen inte varifrån det kommer.

Sedan är jag irriterad över att jag ska skriva en bokanalys. Läser världens mesta sömngångarbok, kommit till sidan 250 av 285 och dethar inte hänt något. Jag ska analysera huvudpersonligens personlighet och hur den utvecklas genom boken och huvudpersonen är den mest slätstrukna och personlighetslösa jag varit med om i en bok. Jag ska beskriva bokens handling, vilken är typ två-tre anekdoter från hans liv. Icke-händelser typ. Jag ska även analysera varför boken vunnit ett pris,vad de litterära kvaliteterna är. Och haha, va? ETT PRIS FÖR DEN HÄR SKITEN!?

Som råge på allt frågade jag läraren om råd för hur jag ska gå tillväga, givet den tråkiga boken. "jamen skriv en tankekarta för vad som änder i varje kapitel. Jag har läst som sagt nästan hela boken och är på kapitel två. Jajemän.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

ooooooch så är jag irriterad över att badkar blir så jävla skitiga. Sen städar inte mitt badkar (eller lägenhet!!!) sig själv heller. Sjukt irriterande.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

Irriterad är kanske egentligen inte rätt ord, mer... torrt skrattretad?
Hur som helst: Skrattretad och typ irriterad på vissa människors obefintliga moral och samvete. Vill LOL:a högt för mig själv över bilden som precis dök upp på FB där den "sååå väldigt fiiiiina pojkvännen" skickat henne blommor. Ja, han är säkert en jättefin pojkvän, åtminstone så länge du är i närheten och kan kontrollera vad han gör och med vem.

....samvetslösa as.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Irriterad på att twin atlantic är förband till 30 seconds to mars, som jag inte ska på. Hoppas för allas skull att jag är på Skambankt och har the time of my life den helgen. Och att twin kommer tillbaka på egen turné. Förhelvete.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

är just nu irriterad över att min bil gått sönder och kan därför inte ta mig ut till stallet som jag vill. måste börja åka buss nu och kommer då inte hinna åka ut till stallet efter jobbet (eftersom det blir 4 timmar extra restid per dag)
är även irriterad över att jag gjorde illa ryggen på jobbet och har fått stanna hemma från jobbet i tre dagar. det betyder även tre dagar utan lön (skitjobb helvetes förbannade). till råga på allt är det ju jävla os-skit eller något och därför kommer inga nya avsnitt av serier ut så man har inget att titta på heller när man ligger hemma. grr
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Men vad är det för gräslig bok? :D
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

*kl*

Jag är irriterad på att jag inte har något heltidsjobb. Blev erbjuden att ta min gamla ridlärares gamla tävlingshäst på foder, då hon inte har tid pga utbildning på två yngre hästar.

Denna häst är fantastisk, perfekt och så otroligt vacker. Dom sammanlagt 3h jag suttit på den hästens rygg , var nog dom bästa "hästtimmar" i mitt liv.. :cry:
Fick ge svaret att jag hemskt gärna tar henne, men har inte råd just nu. Finns samma möjlighet om 6 mån och jag fått ett annat jobb så tar jag henne på studs.

Ge mig jobbet som jag sökte för ett par dagar sen. Jag förtjänar det! :nailbiting::banghead:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Vad tråkigt att du inte kan ta henne. :(

Är grymt irriterad på mini nu, han är på kryddskåpet hela tiden.
Nyss hade han hällt ut salt och vitpeppar över hela golvet, tömt i princip hela pepparburken :meh: suck!
Vet inte hur man ska få honom att sluta med det heller, och har ingen annanstans att ha kryddorna. Irriterande!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

min jäkla mini vägrar ha på sig sina finkläder och sova. Jag är så jävla stressad att jag nog behöver ta en sobril och det kommer 15 pers om 1,5 timme och sambon undrade om han verkligen behövde duscha nu? De kommer ju inte än på ett tag?
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

KL

Jag är så jävla arg och less och sjuk och bitter att jag bara vill: :banghead::banghead::banghead:

Jag hatar att vara förkyld. Jag hatar min skola. Jag hatar min grupp. Fy fan vad bitter jag är. Jag lovade mig själv att inte vara bitter utan att alltid försöka hitta det positiva i saker och ting. Men just nu hittar jag FAN inget positivt alls och det SUGER. Jag vill gråta :cry:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Att du blir lite irriterad på mini är väl en sak, men sambons duschande..? När eller om han duschar är väl hans ensak?
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

*kl*

På att min syster precis kläckte ur sig
"Vi behöver inte feminism!" + "Blondinbella har rätt!"

:banghead: :banghead:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

På en kille jag hånglade med i gubbrummet igår.

Han hade tjej.
Det var alla hjärtans dag.

Asså??????
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

:bow: :bow: :bow:

*kl*

På att jag befinner mig mitt ute i ingenstans med dåligt internet :meh: :(
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Inte när det kommer folk om 1,5 timme och vi hade extremt mycket att göra. Han väntar annars med att duscha till sista sekunden och så är det blött överallt när gästerna kommer.
Jag känner honom helt enkelt och vet att han inte duschar i lagom tid om han ska göra som han brukar
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Låter jobbigt att behöva vara förälder åt sin sambo på det sättet.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp