Bukefalos 28 år!

Just nu del V

Just nu håller jag på att få huvudvärk så ska låta iprenen verka medans jag ligger i soffan och tittar på Hart of Dixie.
 
Just nu dör jag över hur fantastiskt övergott det kan vara med tigerräkor i vitlökssås med penne.
 
Just nu sitter jag med ryggont och kan nästan svära på att det gick nån i hallen nyss.
Bara det att jag är själv hemma, måste ha blivit någon synvilla eller nåt.
 
Just nu lyssnar jag på hur väninnan entusiastiskt kommenterar hur tjocka vader någon i Eurovision har, medan jag själv spelar Minecraft. Skrek precis så högt pga. creeper att hela Falun förmodligen hörde mig.
 
@LadyCovergirl Det är nog mycket möjligt. Nu måste jag ju bildgoogla...
biggrin.gif
 
Just nu tagit en kvällsdusch efter att ha färgat håret. Längtar efter att krypa ner i nybäddad säng sidan om min kärlek :love:
 
Jag har de senaste två dagarna:
1. Jobbat
2. Gått i skolan
3. Borstat på och busat med fåren
4. Ridit
5. Genomfört en tidningsintervju
6. Åkt till min gamla gymnasieskola
7. Tittat färdigt på hela andra säsongen av Suits
8. Bakat scones

... Känner mig produktiv :D
 
Just nu har jag läst på Förälder och fullkomligen förfärats över det står till i vissa familjer.
 
Just nu skall jag ta bussen ner till centrum för att lämna prover och möta upp efterlängtad vän :heart
 
Just nu sitter jag och funderar på att laga lunch. Har skickat in 2 arbetsuppgifter, samt pratat med min lärare i engelska så mycket plugg har det blivit redan idag. Påbörja The Hobbit under dagen hade jag tänkt.
 
Just nu fantiserar jag om att köra en specifik individs huvud i en köttkvarn, pga. suuuuuuuuuuuck.
Försöker även skriva en debattartikel, vilket går mindre bra med anledning av förstnämnda fantasier, och ffa det som gav upphov till dem.
 
Just nu är jag lite besviken på killen. Hans familj har middagar hit och dit till höger och vänster hela tiden och ibland känns det som att vi inte gör annat än att umgås med hans familj (vilka är väldigt trevliga så det är inte det), men min familj har han träffat två gånger, och idag när det var meningen att vi skulle äta middag med min familj så har han inte tid.
 
Just nu har jag precis brutit upp med pv. Känner mig tom på något vis? Nu ska jag åka och klippa fåren...
 
@LindgrenV Kram, fina du!

Just nu har jag, som så ofta annars, ont i magen och hjärtklappning av stress och oro. Denna gång inte för min skull, dock.
Åh, kan folk inte bara sitta i ett hörn och hålla käften lite oftare.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är less på det mesta just nu. Allt är så tungt med rehab som inte går framåt och sen känns det som att livet just nu dessutom ger...
Svar
2
· Visningar
509
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
9 155
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
404
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 420
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp