Just nu funderar jag på... Del 3

Åh, jag har funderat en hel del på varför bilfärgerna nu är så jäkla menlösa? Finns det verkligen så många som vill ha en svart bil? (jag vill inte det). Jag hade önskat mig mycket fler babyblå nyare bilar, och bubbelgumsrosa och mörk turkos och citrongul och ärtgrön och petrolblå. Och helst hade jag velat ha en mörk cerise metallic. Men Volvo verkar inte heller ha fastnat för den idén.
Jag undrar om man kan måla om bilar 🤔 Har sett några rätt pigga färger som inte känns som standardutbudet och någon här i närheten har en zebrarandig mini. Jag vill också ha en cerise bil! Men väldigt nöjd men min "electric blue" tills dess.
 
Jag undrar om man kan måla om bilar 🤔 Har sett några rätt pigga färger som inte känns som standardutbudet och någon här i närheten har en zebrarandig mini. Jag vill också ha en cerise bil! Men väldigt nöjd men min "electric blue" tills dess.

Jag kände en som hade en från början klargul bil, som hon dekorerat med stora svarta schackrutor över hela bilen. Inga problem att hitta den på en parkering! :D
 
Jag kände en som hade en från början klargul bil, som hon dekorerat med stora svarta schackrutor över hela bilen. Inga problem att hitta den på en parkering! :D
Vi pratade precis om bilfärger igår, mina föräldrar och jag. De har en röd Toyota som de köpte för ett par år sedan. Det fanns också en knallgul av samma modell. Men när de frågade bilförsäljaren om andrahandsvärdet så menade han att det var sämre på den gula bilen. Men deras röda bil är ju verkligen inte tråkig heller :) !
 
Jag undrar om man kan måla om bilar 🤔 Har sett några rätt pigga färger som inte känns som standardutbudet och någon här i närheten har en zebrarandig mini. Jag vill också ha en cerise bil! Men väldigt nöjd men min "electric blue" tills dess.
Klart man kan lacka om bilar
Helt eller delvis
För en hel del år sedan servades och lackades lila tåg här
Det rullade även flera helt eller delvis lila bilar på stadens gator ;)
 
Vi pratade precis om bilfärger igår, mina föräldrar och jag. De har en röd Toyota som de köpte för ett par år sedan. Det fanns också en knallgul av samma modell. Men när de frågade bilförsäljaren om andrahandsvärdet så menade han att det var sämre på den gula bilen. Men deras röda bil är ju verkligen inte tråkig heller :) !

Ja jag misstänker att det är sådana argument som gör att utbudet är så klent på roligare färger. Men själv hade jag hellre lagt till några tusen för att få en mer personlig och gladare färg än svart och cementgrå! Jag föreställer mig lite fördomsfullt att det är fler kvinnor än män som tänker så, men vi köper ju faktiskt också bilar.
 
Jag undrar om man kan måla om bilar 🤔 Har sett några rätt pigga färger som inte känns som standardutbudet och någon här i närheten har en zebrarandig mini. Jag vill också ha en cerise bil! Men väldigt nöjd men min "electric blue" tills dess.
Klart du kan måla om en bil. Men det är inte direkt gratis.
 

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 826
Senast: tuaphua
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 653
Senast: Breaktown
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 599
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
882
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp