Bukefalos 28 år!

Just nu del VI

Just nu tittar jag på Archer. :heart

archer-vice-premiere-GIF-taser.gif
Hahaha. Sträcksåg alla säsonger för ett litet tag sedan. Den sista är dock skit. :rofl:
 
Just nu sitter jag på jobbet med en begynnande spänningshuvudvärk. Troligtvis tack vare att ett visst Barr var dum nog att lämna sina glasögon där ett gäng valpar kunde komma åt dem och repa glasen. Tack och lov har nya glasen redan kommit till optikern så förhoppningsvis blir det bättre snart.
 
@Springsteen Ja, vad hände egentligen med den? Snacka om att förstöra en serie.

Just nu vill jag halvdö efter att ha tvättat ansiktet med Salubrin (because fuck you acne) och konstaterar att samt undrar varför min ridhjälm ligger i min bokhylla. När la jag den där och varför liksom. Det här känns som inledningen på en dålig skräckfilm.
 
Just nu samlar jag kraft. Måste orka duscha, fixa mat, äta maten samt fixa till mig lite innan jag ska in till Malmö för att fixa fransarna samt kolla på fotboll.
 
Just nu undrar jag varför jag fått negative reputation på mitt ena Imgurkonto?! Jag har inte ens laddat upp något, inte så mycket som postat en kommentar! Whyyyy?!?
 
Just nu undrar jag varför jag fått negative reputation på mitt ena Imgurkonto?! Jag har inte ens laddat upp något, inte så mycket som postat en kommentar! Whyyyy?!?
kanske just därför du fått det. inte tillräckligt intressant innehåll? :d

Just nu har jag just varit och lånat toalett hos grannföretaget eftersom vattnet är avstängt på mitt jobb. Och Treon funkar inte mot min huvudvärk...:yuck:
 
Just nu lyssnar jag på soundtracket till Perfume: The Story of a Murderer, helt enkelt för att musiken kittlar mig ända ut i fingertopparna och gör mig andlös. (har för övrigt sett filmen onormalt många gånger och älskar älskar älskar den)
 
@Springsteen @Riley Oh no! Vågar jag ens se sista om det är så illabådande? Sådant kan man ju älta en stund...:angel:

Just nu gav jag upp efter nästan 5 morfinfria dygn. Smärtorna orsakade att jag inte ens klarat duscha, droppen var när jag nästan spydde av att lyfta en flaska vatten á la 1 liter
 
@nexxa I denaste säsongen har de helt bytt format och "utgångspunkt" för serien, så från mitt håll sett missar du absolut inget om du skippar den!

Just nu undrar jag varför ingen nätbutik har Den Perfekta Trenchcoaten som jag föreställt mig i... eh, inte mina drömmar, men väl till vardags. I needz höstkläder.
 
Just nu bläddrar jag igenom hela Netflix arkiv utan att hitta något jag orkar se och funderar också på att vara vuxen och sova.
Men... näääääääää. *bläddrar vidare*
 

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 012
Senast: sthu
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
656
Senast: tott
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
512
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är yrkesmänniskor som jobbar på dessa ställen som har utbildning och erfarenhet. Och det blir jättefel när människor utan kunskap...
Svar
5
· Visningar
688
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp