Kalas igen, presenttips

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tingla

Min son ska i helgen på kalas hos en klasskompis som fyller år. Min fråga är nu, vad köper man egentligen till en kille som fyller åtta år och som verkar ha allt det senaste som ungar i den åldern vill ha?? Det får inte bli några överdrivna summor, utan alla barn brukar komma med presenter i ungefär samma prisklass, ca 70 kr, det både för att ingen ska känna att dem kommer med en "billigare" present än de andra eller för att ingen ska kunna köpa jättedyra presenter som de andra inte ens kan komma i närheten av att ge, samt att de är väldigt många kalas (ca ett-två i veckan i ett par månader i sträck) på raken.
Skriv gärna ner alla tips & idéer ni kan tänka er, alla förslag hjälper till? Vad önskar sig era killar??

Har frågat min son, men han hade inga fler förslag än: "hmmmmm, jag vet inte, kanske, kanske eller näe... jo nu vet jag ett gameboyspel =)"
 
Sv: Kalas igen, presenttips

Förpackningar med sådana här kort (Pokemon, Duel Monsters etc). Sånt gillar iaf killarna i sonens klass.
 
Sv: Kalas igen, presenttips

Break_a_leg Tack för tipset! :smirk:

Ska ner till leksaksaffären i byn i eftermidddag och se efter vad jag kan hitta. Kalaset är inte förräns på söndag, men jag är sån som gärna vill ha det överstökat.

Nån mer som har förslag??
 
Sv: Kalas igen, presenttips

Har själv en son på 8 år.

När vi köper till hans klasskompisar så har jagvalt presenter som
- Ficklampa med batterier.
- Pannlampa, batteri + reflexer.
- En snygg t-shirt eller en tuff mössa.
- Simglasögon, sådana där färgade.
- Svettband.
 
Sv: Kalas igen, presenttips

Gillade verkligen förslaget med lampor, tröja eller speciellt simglasögon :bow:

Nu tror jag att jag kan hitta något, ibland behöver man bara starthjälp :smirk:

Blir inte shopping förräns imorgon på vägen till jobbet och då är det tyvärr bråttom, så det är jättebra att veta ungefär vad man letar efter så jag kommer till rätt affär på en gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Min son är bjuden på Halloweenfest nästa vecka hos en av sina bästa vänner, som är en klasskompis. Det är ett litet gäng barn som är...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 851
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 227
Senast: Destiny_D
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 707
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 175
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp