Pytte lite i början. Ville ju att ni skulle försöka käka mig som jag skyddade :up:

Jag var säker på att du var siare och hade siat Lobelia när du skrev att du skulle "titta närmare på de som röstat på cirkus" "hoppades bli klokare imorgon" och sen godförklarade Lobelia :cautious:
 
Det har varit svårt för onda i många lekar nu. När jag började leka vann onda oftare än goda. Jag försökte begränsa infon mer i leken nu men utvecklingen har ju varit att det är så mycket specialgrejer som ofta gynnar goda mer än onda. Tror även goda är tydligare med vad de vet nu? När jag började leka kunde nån ond överleva ett par dygn trots att den var siad, och så insåg man när siaren dog att den hade siat en ond.

Av de som önskade roller önskade ingen att vara ond. Och flera ville vara bybo.
 
Tack alla för rolig lek :)
Jag hade kul och hoppas alla oavsett sida hade det( t.o.m. LL :D 😘)
Jag är fortfarande mallig över att jag hade rätt på några (inte alla)denna gången -utan vilda gissningar och undringar hit och dit. Sådetdå
Min konversation till LL gick med nöd och näppe över till 3 sidor. -det ni !
 
Det har varit svårt för onda i många lekar nu. När jag började leka vann onda oftare än goda. Jag försökte begränsa infon mer i leken nu men utvecklingen har ju varit att det är så mycket specialgrejer som ofta gynnar goda mer än onda. Tror även goda är tydligare med vad de vet nu? När jag började leka kunde nån ond överleva ett par dygn trots att den var siad, och så insåg man när siaren dog att den hade siat en ond.

Av de som önskade roller önskade ingen att vara ond. Och flera ville vara bybo.
Jag hade nog önskat ulv om jag inte varit ulv två lekar på rad.
Jag tycker ju det är sjukt kul och spelar bättre som ond än som god då jag mest vill dö
 
Jag hade nog önskat ulv om jag inte varit ulv två lekar på rad.
Jag tycker ju det är sjukt kul och spelar bättre som ond än som god då jag mest vill dö
Ja jag är ju också bättre som ond än god. Var förr i alla fall, kanske är värdelös som ond också nu.
 
Jag funderade på att önska vara ulv men gjorde aldrig det så blev glad över lottningen 😁

Nu är det så länge sedan jag spelade så rätt skönt att ha några att diskutera med och inte behöva noja över om man råkar lyncha någon god 😅. Sen att det typ aldrig går bra för mig när jag är ulv... 🙈
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 727
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 902
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 651
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp