Bukefalos 28 år!

kan inte svara på trådar!

sasucatu

Trådstartare
vet en ny bukare som bara kan skicka pm, men inte svara på trådar. Det står att hon inte har behörighet??!!! What to do? :confused:
 
Sv: kan inte svara på trådar!

Hon har inte följt instruktioner i ett mail hon borde ha fått för att verifiera sitt konto.

Vanligast är att detta mail har hamnat i en Spam-mapp i användarens e-postprogram och att man därför har missat det. Be henne kolla där.
Tror att det skickas ut ett om dygnet under en period till man verifierat sig som användare.

Se alltid till att den angivna e-postadressen i Kontrollpanelen går till en mailadress som fungerar och ni har tillgång till. Utan en fungerande e-postadress riskerar ni att inte kunna logga in igen om ni glömmer lösenord, eller liknande.
 
Sv: kan inte svara på trådar!

Det bästa är om hon använder länken »Kontakta oss« längst ner på sidan och beskriver problemet :angel:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 295
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 237
Senast: ako
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 610
Senast: Barbabelle
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
22 506
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp