Bukefalos 28 år!

Kan man höra av sig nu?

Pancakes

Trådstartare
För ett par veckor fick jag ett telefonnummer på krogen. Hörde aldrig av mig pga exet som jag fortfarande hade känslor för, men det är VÄLDIGT över nu. Kan man med att höra av sig nu? På telefon eller Facebook? Känns som sms är lite fegt men Facebook är lite stalker... Och ja, jag är gammal nog att bestämma själv men jag är "nybliven" singel...
 
Sv: Kan man höra av sig nu?

Skicka ett sms och förklara att det inte var läge just då men att situationen har ändrats och om han fortfarande är intresserad vill du gärna ta en fika :)

Du förlorar inget på det
 
Sv: Kan man höra av sig nu?

Varför krångla? skriv ett sms typ "vi sågs på (plats), fick ditt nummer och nu använder jag det. hör av dig så kan vi ju ses/fika/titta på blommor/etc". Så hade jag gjort. Och det verkar ju inte vara en person du har nån relation med just nu så det kvittar ju om hen svarar eller ej.
 
Sv: Kan man höra av sig nu?

Klart du kan höra av dig! Jag lämnade ut mitt nummer till en bartender för ett par år sedan. Tog ett halvår innan han hörde av sig pga flickvän och utlandsresa. Det var en liten chock, hade totalt glömt bort det där. Vi sågs faktiskt i över ett halvår, men inga känslor blossade upp sådär, men du ska verkligen inte tveka!
 
Sv: Kan man höra av sig nu?

Känns som jag är typ tolv igen :o nu har jag skickat i alla fall.
 
Sv: Kan man höra av sig nu?

Hurra vad bra!
Vi vill GIVETVIS veta när/om du får svar och hur det fortsätter :)
 
Sv: Kan man höra av sig nu?

Han har svarat. Han hade glömt det, men vi ska nog ses och ta en promenad framöver :D
 
Sv: Kan man höra av sig nu?

Vet inte än när det blir, spås regn ett tag framöver och jag gillar _inte_ regn. Hoppas att han föreslår en dag, för jag kommer inte ihåg vad han sa att han jobbade med :p
 
Sv: Kan man höra av sig nu?

Oh, älskar såna här trådar. Får mig att minnas den där förälskelse-känslan igen :D
 
Sv: Kan man höra av sig nu?

För ett par veckor fick jag ett telefonnummer på krogen. Hörde aldrig av mig pga exet som jag fortfarande hade känslor för, men det är VÄLDIGT över nu. Kan man med att höra av sig nu? På telefon eller Facebook? Känns som sms är lite fegt men Facebook är lite stalker... Och ja, jag är gammal nog att bestämma själv men jag är "nybliven" singel...

Självklart ja. Finns intresse så finns det, annars inget förlorat.

SMS känns mycket bättre än Facebook, men det kan också bero på att undertecknad aldrig haft ett FB-konto. SMS ger möjligheten för vederbörande att ignorera om intresse saknas, telefon kan i värsta fall bli lite pinsamt.... Fast inget att förlora fortfarande...
 
Sv: Kan man höra av sig nu?

Spännande!! Vad minns du av honom, snygg, trevlig odyl. ? :)
 
Sv: Kan man höra av sig nu?

Spännande!! Vad minns du av honom, snygg, trevlig odyl. ? :)

All of the above :D Vi har skickat lite sms fram och tillbaka och han verkar både öppen och framåt. Vi satt mest och pratade när vi sågs och både då och nu verkar det som att vi har mycket att prata om. Jag tenderar att ha ganska höga krav på intellektuellt utbyte :p
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 022
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 088
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 003
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp