Bukefalos 28 år!

Kan man inte få ändra sitt namn till anonym ifall man bara vill skriva av sig??

Sv: Kan man inte få ändra sitt namn till anonym ifall man bara vill skriva av sig??

Du måste nog skapa ett anonymt konto
 
Sv: Kan man inte få ändra sitt namn till anonym ifall man bara vill skriva av sig??

Är det inte enklare att skapa en egen blogg någonstans om man vill skriva av sig? Då kan man ju vara anonym...
 
Sv: Kan man inte få ändra sitt namn till anonym ifall man bara vill skriva av sig??

Skaffa en dagbok tycker jag!
 
Sv: Kan man inte få ändra sitt namn till anonym ifall man bara vill skriva av sig??

Eller så står man för vad man skriver fast vissa vet vem du är :).
 
Sv: Kan man inte få ändra sitt namn till anonym ifall man bara vill skriva av sig??

Om man ändrar sitt användarnamn så visas det i alla ens tidigare inlägg. Så om du ändrar ditt till anonym, skriver någonting du vill ska vara anonymt och sedan ändrar tillbaka namnet så ändras det även på de "anonyma" inläggen och de är inte längre anonyma ;). Det är för övrigt bara Gunnar som kan ändra namnen så man får maila/PM'a till honom om man vill byta, men jag skulle ju rekommendera att du skapar ett helt nytt bukekonto om du vill skriva av dig :)
 
Sv: Kan man inte få ändra sitt namn till anonym ifall man bara vill skriva av sig??

*delvis kl*

...och har någon citerat TS innan namnbytet visas det tidigare användarnamnet i citatet :)
 
Sv: Kan man inte få ändra sitt namn till anonym ifall man bara vill skriva av sig??

Du måste nog skapa ett anonymt konto

Precis!

TS: Använd en annan mejladress (jag tror inte att man kan ha två användarnamn med samma mejl) och regga ett nytt nick.

Om du verkligen bara vill skriva av dig så håller jag dock med de som föreslagit blogg som alternativ. Vill du däremot diskutera något känsligt eller be om förslag så låter anonymt nick som en bra grej.
 
Sv: Kan man inte få ändra sitt namn till anonym ifall man bara vill skriva av sig??

Eller så står man för vad man skriver fast vissa vet vem du är :).

:rofl:

Jag kommer osökt att tänka på analherpes. Det är sannolikt det äckligaste ord jag någonsin hört och jag visste inte ens att det fanns innan någon nämnde det i en otrohetstråd på Senior. Om jag hade analherpes och kände ett behov av att diskutera något kring det så hade helvetet definitivt fått frysa över innan jag startade en tråd om det under mitt vanliga nick. :D

Kan du verkligen inte tänka dig någon situation då du skulle dra dig för att "stå för vad du skriver"? ;)
 
Sv: Kan man inte få ändra sitt namn till anonym ifall man bara vill skriva av sig??

Googlade nu och anal herpes verkar vara något man svänger sig med enbart i USA eller England. De enda svenska träffarna på 7-8 sidor var på en på flashback och en på buke.

Gissar på att det handlar om vanlig vanlig typ 2-herpes som smittat via analsex, därför uppträder blåsorna i rumpan istället. Det är alltså inte äckligare än vanlig könsherpes.

TS: krångla inte till det, det enda du behöver för att skriva av dig är en annan epostadress än den du använt till ditt nuvarande nick. Sen reggar du bara ett nytt.
 
Sv: Kan man inte få ändra sitt namn till anonym ifall man bara vill skriva av sig??

Nej, jag kommer faktiskt inte på ngt som jag skulle skriva som jag inte skulle kunna stå för på min egen nick.
 
Sv: Kan man inte få ändra sitt namn till anonym ifall man bara vill skriva av sig??

Jag tycker inte att det är fel att använda sig av ett för bukes användare anonymt nick. Jag har haft ett par stycken som jag har använt ngn enstaka gång oftast beroende på att jag inte vill bli igenkänd här hemma i och för sig. Om man vill kan man ju skriva att det är ett extra nick.
 

Liknande trådar

Relationer Jag heter Simon och jag tycker att det är fint namn men för vanligt. Jag vill ändra mitt namn till Zigge istället, coolt namn. Jag har...
Svar
4
· Visningar
693
Senast: Tranan
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 741
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
Senast: gulakatten
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte skriva i en annan dagboks tråd om dethär först men det bara kändes dumt så jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär. Men...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 124
Senast: zuli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp