Bukefalos 28 år!

Kan någon förklara ett mysterium för mig?

Sv: Kan någon förklara ett mysterium för mig?

Å den syns då tydligt även på små två månaders kaniner?:o

Tack för tipset!:idea:

Nej, det skrev jag förut, kanske otydligt, det kan vara svårt att få fram på en del yngre, det är säkert därför det kanske har missats hos dig.
När vi hade ninisar, så fick jag kolla om vissa individer efter ett tag, för att vara på den säkra sidan.

Vi hade till slakt ett tag.:d
 
Sv: Kan någon förklara ett mysterium för mig?

Nej, det skrev jag förut, kanske otydligt, det kan vara svårt att få fram på en del yngre, det är säkert därför det kanske har missats hos dig.
När vi hade ninisar, så fick jag kolla om vissa individer efter ett tag, för att vara på den säkra sidan.

Vi hade till slakt ett tag.:d

Är det inte svårt att avliva dom?:confused: Jag har haft samma funderingar nämnligen!:d
 
Sv: Kan någon förklara ett mysterium för mig?

Jo, jag tycker det, men nu har jag inte avlivat, det är mannen i huset och han ville inte mer efter ett tag och då blev det inget mer kaninkött.Och jag är för klen för kaninavlivning.:( Men köttet är jättefint.
 
Sv: Kan någon förklara ett mysterium för mig?

Jo, jag tycker det, men nu har jag inte avlivat, det är mannen i huset och han ville inte mer efter ett tag och då blev det inget mer kaninkött.Och jag är för klen för kaninavlivning.:( Men köttet är jättefint.

Jag har en granne som åtar sig avlivningen, det går visst väldigt snabbt!

Hur många kaninälskare får jag på mig nu?:crazy:
 
Sv: Kan någon förklara ett mysterium för mig?

Ungarna försvann en efter en:cry:, men så hittade jag en massa grå ull/päls bland höbalarna där kaninerna mest håller till och när jag stack ner handen mellan balarna hittade jag sex nya ungar, pälsade men de hade inte öppnat ögonen:crazy:

Den kanin som jag trott var hane är grå, ungarna är inbäddade i grå underull från en kanin, då är alltså inte den grå pappa utan mamma!

Nu ska den andra kaninen fångas in och kastreras, det får bli som det blir, usch jag vill inte ha det så här!!!!!:(

Frågan som kvarstår är dock: Den svarta kaninen kom till oss med en kaninkompis som försvann i höstas, jag har gosat och gått igenom dessa två kaniner grundligt när de kom och då borde jag upptäckt om den ena var en hane eftersom detta pågående senario inte är uppskattat!

Nu ska den svarta fångas in och kollas igen!

Hoppas detta är hanen, vad gör jag om det åxå är en hona?:eek:
 
Sv: Kan någon förklara ett mysterium för mig?

Japp, ibland har jag mina ljusa ögonblick :D
Inte alla kliniker som gör dock, så ring runt och hör och jämför priser.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Man har ju strikt hundägaransvar, men hur långt sträcker det sig rent juridiskt egentligen i rent ekonomiska aspekter? Kom att tänka...
Svar
7
· Visningar
4 392
E
Övr. Djur problem med \"djävulsgerbil\" (LÅNGT) *ledsen* igår var jag tvungen att flytta tyson till en egen bur eftersom hon är så j*vla dum mot...
2
Svar
34
· Visningar
3 844
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
2 006
Senast: corona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp