Bukefalos 28 år!

Kaninhoppare???

L

lilla_jag86

Finns det några sånna här på buke??? förutom jag då...*ler*
 
Jo, det kan man väl kanske säga att jag är.. :p Tycker det är kul iaf, men tävlar inte.. :)
 
Vad kul! gör ja me...=)=) får man veta vilken klass/klasser??? vílken är favoritgrenen???
 
Varför är höjd synd om kanien??? Min Pärla älskar att hoppa högt... ju högre, desto ivrigare kanin...*ler*
 
en del kaniner kan ses forcerade fram till höjdhindret och många har också inte den rätta vinklingen i hasleden (främst hos vissa dvärgvädurar, som å andra sidan då ofta är djävulskt duktiga på längdhinder)
höjdhoppningshinder tenderar också att störa kaninens naturliga hopprytm, vilken man bör eftersträva.
men det är individuellt, naturligtvis.
 
Min Lilla Pärla har istället svårt att hoppa längd... vet inte vad det är... höjd kan hon hoppa nästan hur högt som helst, men längd... Nä... det går inte...=/
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu kommer mörkret och jag tycker det är jättejobbigt. Eller mörkerkörning klarar jag, men när det samtidigt regnar och man ska försöka...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: MissFideli
·
Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
595
Senast: MimmiNO
·
  • Artikel
Hästnyheter I många delar av landet är lera i hagarna just nu ett stort problem. För att minimera risken att leran skadar våra hästar finns det...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag gick med en liten ponny. De va lerigt och vi tänkte att vi tar en genväg och de va lite ojämnt så jag bred mitt knä ur led jag skrek...
Svar
1
· Visningar
597
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp