Bukefalos 28 år!

Kaninhoppare???

L

lilla_jag86

Finns det några sånna här på buke??? förutom jag då...*ler*
 
Jo, det kan man väl kanske säga att jag är.. :p Tycker det är kul iaf, men tävlar inte.. :)
 
Vad kul! gör ja me...=)=) får man veta vilken klass/klasser??? vílken är favoritgrenen???
 
Varför är höjd synd om kanien??? Min Pärla älskar att hoppa högt... ju högre, desto ivrigare kanin...*ler*
 
en del kaniner kan ses forcerade fram till höjdhindret och många har också inte den rätta vinklingen i hasleden (främst hos vissa dvärgvädurar, som å andra sidan då ofta är djävulskt duktiga på längdhinder)
höjdhoppningshinder tenderar också att störa kaninens naturliga hopprytm, vilken man bör eftersträva.
men det är individuellt, naturligtvis.
 
Min Lilla Pärla har istället svårt att hoppa längd... vet inte vad det är... höjd kan hon hoppa nästan hur högt som helst, men längd... Nä... det går inte...=/
 

Liknande trådar

Tjatter Har någon här sånna? Är de bra? De har kampanj på dem nu och funderar på att beställa ett par. De verkar väldigt populära.
Svar
2
· Visningar
327
Senast: _Elly_
·
  • Artikel
Hästnyheter Leriga hagar är en kletig verklighet för många hästhållare under stora delar av året. Mugg, tunga arbetsförhållanden och ökat...
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Undrar hur ni gör efter stallet med era hundar. Leriga från topp till tå oftast, speciellt okt-april Tvättar ni dom med schampo varje...
Svar
19
· Visningar
1 069
Senast: Ketrawzc
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
Svar
3
· Visningar
252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp