Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Tack alla ❤️

Firat med ett köttigt spinningpass med bästis och sen bjöd hon mig på brunch 💕 perfekt dag!
20231104_125704.jpg
 
Stort grattis och BRA JOBBAT @pepp!! Jag har inte följt din resa pga inaktiv på Buke men dina insiktsfulla inlägg i nutid säger allt om hur mycket du har vuxit och utvecklats under de senaste två åren. Det är ingen lätt kamp, och än är den inte helt över. Men du har grejat det, varje litet steg, och nu kan du vila i att DU har kontrollen. Till och med när det stormar. Vilken sjuuuukt stor seger!!! Vad är det bästa med att vara nykter? ❤️
 
Stort grattis och BRA JOBBAT @pepp!! Jag har inte följt din resa pga inaktiv på Buke men dina insiktsfulla inlägg i nutid säger allt om hur mycket du har vuxit och utvecklats under de senaste två åren. Det är ingen lätt kamp, och än är den inte helt över. Men du har grejat det, varje litet steg, och nu kan du vila i att DU har kontrollen. Till och med när det stormar. Vilken sjuuuukt stor seger!!! Vad är det bästa med att vara nykter? ❤️

Men tack ❤️
Det bästa är nog lugnet, har liksom en helt annan frid inombords.
Ångesten har dämpats rejält, får fortfarande ångest, men det är inte fullt lika djupa dalar som när jag drack.
Jag har blivit en bättre människokännare, förut släppte jag in kreti och pleti hur som helst.

Det blev mer än en bra sak 😁
 
Men tack ❤️
Det bästa är nog lugnet, har liksom en helt annan frid inombords.
Ångesten har dämpats rejält, får fortfarande ångest, men det är inte fullt lika djupa dalar som när jag drack.
Jag har blivit en bättre människokännare, förut släppte jag in kreti och pleti hur som helst.

Det blev mer än en bra sak 😁
Lugn och integritet, inga dåliga förbättringar ☀❤️ Hurra!
 
Varit ut ikväll, i hela 4 timmar innan jag kastade in handduken. Det var 90-tals quiz med goa kollegor. Trevligt, men väldigt energikrävande!

Fick höra av en av kollegorna att han har velat hänga med mig utanför jobbet för att jag verkar som en skön person (fulla människor är så ärliga 😁 ) så det var ju kul!

Nu ska tant pepp ta och SOVA! Gissar på social baksmälla imorgon.
 
Min kära mamma har helt klart saker att bearbeta fortfarande.

Fick skjuts idag och så kom vi in på helgen och en massa annat och jag sa nåt i stil med att jag försökte i min ensamhet att dricka med måtta, men att det inte alls gick.
Då kläcker hon ur sig "och så ljög du oss rätt upp i ansiktet, jag hoppas verkligen inte det händer igen".

Kom inte på nåt vettigt att säga tyvärr. Försöker att ruska av det och inte släppa det för nära inpå som min terapeut lärde mig.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp