Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Idag har jag varit nykter i 2 år!!!! 🥳

Första året handlade mest om överlevnad och få verktyg för att klara mig på egen hand. Andra året har bestått av extremt mycket triggers, men jag har klarat det, tacksam, stolt och glad ❣️

Livet består av mycket triggers, tänker mycket på en hemläxa jag fick på behandlingen, där man skulle fylla i i vilka situationer man kunde tänkas dricka, eller få ett sug. Det var väldigt många situationer i mitt fall, behövde inte vara några speciella händelser.

Det har varit ett påfrestande år, olyckan, propparna i lungan, dålig sommar och jag började träffa en kille som inte är så bra för mig, märkte direkt hur suget ökade men blundade lite för det.

Men nu är jag på en bättre plats, jag tänker fortfarande mycket på alkohol, vilket en frisk människa inte gör, men det är hanterbart 😊
Är på möte då och då, försöker få med de som gick samtidig som mig, men det är en del som fallit av tyvärr.

Jaja. Slut på rant nu 😁
Screenshot_20231104_070113_Sober Time.jpg
 
Idag har jag varit nykter i 2 år!!!! 🥳

Första året handlade mest om överlevnad och få verktyg för att klara mig på egen hand. Andra året har bestått av extremt mycket triggers, men jag har klarat det, tacksam, stolt och glad ❣️

Livet består av mycket triggers, tänker mycket på en hemläxa jag fick på behandlingen, där man skulle fylla i i vilka situationer man kunde tänkas dricka, eller få ett sug. Det var väldigt många situationer i mitt fall, behövde inte vara några speciella händelser.

Det har varit ett påfrestande år, olyckan, propparna i lungan, dålig sommar och jag började träffa en kille som inte är så bra för mig, märkte direkt hur suget ökade men blundade lite för det.

Men nu är jag på en bättre plats, jag tänker fortfarande mycket på alkohol, vilket en frisk människa inte gör, men det är hanterbart 😊
Är på möte då och då, försöker få med de som gick samtidig som mig, men det är en del som fallit av tyvärr.

Jaja. Slut på rant nu 😁
Visa bifogad fil 131225
Det är riktigt imponerande, du har mycket att vara stolt över! Och jag ÄLSKAR tatueringen 😍
 
Idag har jag varit nykter i 2 år!!!! 🥳

Första året handlade mest om överlevnad och få verktyg för att klara mig på egen hand. Andra året har bestått av extremt mycket triggers, men jag har klarat det, tacksam, stolt och glad ❣️

Livet består av mycket triggers, tänker mycket på en hemläxa jag fick på behandlingen, där man skulle fylla i i vilka situationer man kunde tänkas dricka, eller få ett sug. Det var väldigt många situationer i mitt fall, behövde inte vara några speciella händelser.

Det har varit ett påfrestande år, olyckan, propparna i lungan, dålig sommar och jag började träffa en kille som inte är så bra för mig, märkte direkt hur suget ökade men blundade lite för det.

Men nu är jag på en bättre plats, jag tänker fortfarande mycket på alkohol, vilket en frisk människa inte gör, men det är hanterbart 😊
Är på möte då och då, försöker få med de som gick samtidig som mig, men det är en del som fallit av tyvärr.

Jaja. Slut på rant nu 😁
Visa bifogad fil 131225
Vilken kämpe du är och så många insikter du verkar ha kommit till under "resan" :) !!
 
Så bra jobbat, väldigt inspirerande 🤩

Lite nyfiken, har du koll på hur lång tid det tog från att du för första gången bestämde dig för att du ville sluta till sista återfallet?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp