Bukefalos 28 år!

Karlabarnen - Från födsel till flytt

Äsch då, klart flocken ska ha en maskot! :D
128945576632798426.jpg
 
@Migo Det saknas bilder på Joel. :love:

Jag vet! Han ser ut som en liten ko just nu, så blir inte så snygg på bild :rofl:

Allmänt:
Ett avhopp pga sjukdom i familjen har lett till att det kanske blir lite ändringar gällande vilka som blir kvar. Om det blir Joel eller Sonic som stannar beror på hur det känns med den långväga köparen som kommer om en vecka...
 
Idag har de träffat barn. Massor av barn! De var lagom hårdhänta, nyfikna, keliga, lekfulla och gjorde stor succé hos alla tre familjer (sex barn) som har varit här. Somnade i knät på främmande barn, kampade glatt med både en trasa och ett snöre som sexåringen dinglade med och åt en hel del bullsmulor ;)

Jag tänker då och då på Tidus som lite tillbakadragen (han tar minst plats på nått vis) men han klev glatt rakt fram till barnen och lekte.

Älskade fantastiska små genier :love:
 
Det är den valpen jag brukar välja.

Ja, jag gillar också de som tänker efter lite. Nu har jag ju lyxen att ta en av varje modell, Daud som är klok, Rost som är glad och så Joel eller Sonic som är lite mer full i fan. Och så Tidus då, som jag hoppas är frisk och växer i sitt överbett så han kan flytta sen.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp