Hallon-lakrits låter helt ok om de nu tvunget ska ta bort den smaskiga körsbärslikören :p.
Ännu godare hade varit en "isländsk" pralin, med saltlakrits och mjölkchoklad :d:d men misstänker att det hade blivit för mycket gnöl på folk då :cool:
 
@Malin_L och @Voff:

tongue_smiley3.gif
 
Har aldrig begripit varför folk köper Aladdin-askar när de ändå mest är fyllda av snusk. Själv köper jag hellre Geisha-askar till jul, och kanske nån Marianne eller Wienernougat, så vet man att man får något ätbart (och till ett bra pris, Aladdin är ju äckligt dyrt)

Ändock instämmer jag i ramaskriet, det är ju alltid trillingnöten jag haffar när det bjuds till jul! :mad:
 

Liknande trådar

Mat Hittar inga andra som är lika bra och Bonnie lee säljs inte längre Sverige eller ens Europa längre. Känns som en mindre katastrof vad...
Svar
3
· Visningar
444
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vi ska renovera fallfärdigt kök och tänkte köpa nytt kök från IKEA. Vi har tummarna mitt i handen och hatar husjobb så vi behöver...
2
Svar
37
· Visningar
1 192
Senast: Acto
·
Hemmet Nu är ju Sverige väldigt kontantfritt så kontanter är kanske oanvändbara i ett nödläge. Men har du ens kontanter hemma? Läste att...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 202
Senast: athena
·
  • Artikel
Hästnyheter Resan hem från dressyrlektionen slutade i katastrof. Transporten lossnade och blev bara skrot, medan hästen Flisan hamnade i ett dike...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp