Och hur låga är oddsen för att det aldrig kommer försvinna nån trillingnöt från nån Marabou-ask?

Utan att det egentligen är en förtäckt gratis reklamkampanj, som nu folk gladeligen upprört och krängt flödar runt på sociala medier och forum på Internet, tills det slutligen avtar litegranna - och Marabou låtsas då att de faller till föga, och kommer ut med nyheten att de "har lyssnat på sina kunder" och tar tillbaka tillbakadragandet - varvid sociala medier och forum på Internet formligen exploderar av ny gratisreklam i form av gränslöst chokladjubel.

Hälsningar/Cynikern
 
Ja, det kan nog jag i och för sig också. Men jag tror aldrig att jag gått och köpt en Aladdin.

Fast den måste väl vara en av de vanligaste julgåvorna? Vi brukar få minst en ask varje jul, och det har hänt att vi gett bort nån också när fantasin trutit (trytt?)
Har nog aldrig köpt nån för eget (miss)bruk dock.
 
Paradis har jag inte köpt på många år. Nu blir det inga fler Aladdin heller.
Hade höga förhoppningar på Aladdin Dark när den kom men det visade sig vara årets besvikelse då även den var fylld med sliskiga krämer och sliskig nougat.
 

Liknande trådar

Mat Hittar inga andra som är lika bra och Bonnie lee säljs inte längre Sverige eller ens Europa längre. Känns som en mindre katastrof vad...
Svar
3
· Visningar
443
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vi ska renovera fallfärdigt kök och tänkte köpa nytt kök från IKEA. Vi har tummarna mitt i handen och hatar husjobb så vi behöver...
2
Svar
37
· Visningar
1 192
Senast: Acto
·
Hemmet Nu är ju Sverige väldigt kontantfritt så kontanter är kanske oanvändbara i ett nödläge. Men har du ens kontanter hemma? Läste att...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 198
Senast: athena
·
  • Artikel
Hästnyheter Resan hem från dressyrlektionen slutade i katastrof. Transporten lossnade och blev bara skrot, medan hästen Flisan hamnade i ett dike...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp