Katrineholmsritten!

cambodia

Trådstartare
Blev lite hipp som happ hästskötare på Kristineholmsritten i helgen (söndag) då den som skulle med inte kunde. En stallkompis ska dit med sin häst som en första tävling, tror de ska rida den kortaste distansen.

Och ja, jag kan ingenting om det här :D
Vad gör man? Hur går det till? Vad har jag gett mig in på :eek:
Haha, nej, men det ska bli jättekul och spännande - men klart jag är nervös också!

Vill någon berätta om hur det går till på en tävling är jag mycket tacksam, eller har tips osv.
Någon här som ska dit kanske?
 
Sv: Katrineholmsritten!

Tillsynes blandar jag ihop Katrineholm och Kristinehamn till en salig röra... :-P
Det är ju i Katrineholm!!!
 
Senast ändrad:
Sv: Katrineholmsritten!

Jag hoppas du får åka med stallkompisen så du hamnar rätt :angel:

Tyvärr vet jag inte så mycket om distans så jag kan hjälpa dig med tips. Men önskar er lycka till :)
 
Sv: Katrineholmsritten!

+ fallon

Stallkompisen körde, och vi hamnade rätt ;)
Allt gick bra och det var en rolig upplevelse, får se om ryttaren får för sig att åka på fler då jag anmält mig som frivillig groom framöver - förhoppningsvis med bättre koll på resmålet :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 943
Senast: ako
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 512
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 668
Senast: Lhas
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 538
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp