Bukefalos 28 år!

Katt inlämnad för avlivning, men omplaceras!

Sv: Katt inlämnad för avlivning, men omplaceras!




För det första undra jag ifall det ens är särskilt vanligt att katter blir 'vandringspokaler'. Sen ifall en katt är det beror det på att det är något fel på katten eller handlar det bara om att katten haft extrem otur som fåt ett flertal dåliga ägare i rad.

Om det inte är något fel på själva katten så är ju faktiskt inte sannolikheten större att en sådan katt säljs till en dålig ny ägare än att vilken katt som helst säljs till en dålig ägare.[/QUOjag tror det finns många kärleksfulla människor med ansvar, som inte ser katter som vandringspokaler.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 250
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Vi har veterinär tid nästa vecka. Var lite fullbokat den här veckan. Lite bakgrund. Vi har en kastrerad hankatt på sex år hemma. Han...
Svar
15
· Visningar
1 701
Övr. Katt Min mamma har inte långt kvar nu och kommer att lämna efter sig fyra katter. Tre av dem får flytta in hos mig efteråt, men den fjärde är...
2
Svar
26
· Visningar
4 221
Katthälsa Hej, skriver denna tråden i hopp om att få andras tankar kring min situation, kanske finns det någon som varit eller är i samma sits...
2
Svar
32
· Visningar
6 552
Senast: canine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp