Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_2483.JPG
 
:o
Jag vet inte vad som hände. Ena ögonblicket stod Älva och drack från den lilla strålen jag satt igång åt henne i handfatet, i nästa var hela hon alldeles blöt??? Jag vet inte om hon trillade och sedan väntade några sekunder med att ta sig upp, eller om hon rent av försökte lägga sig och vila i handfatet men insåg att det inte var så skönt med rinnande vatten? Hur det än gick till så blev hon rätt så blöt! :p
IMG_2558.JPG
 
:o
Jag vet inte vad som hände. Ena ögonblicket stod Älva och drack från den lilla strålen jag satt igång åt henne i handfatet, i nästa var hela hon alldeles blöt??? Jag vet inte om hon trillade och sedan väntade några sekunder med att ta sig upp, eller om hon rent av försökte lägga sig och vila i handfatet men insåg att det inte var så skönt med rinnande vatten? Hur det än gick till så blev hon rätt så blöt! :p
Visa bifogad fil 16285

Gullis! Har du funderat på en kattfontän? Hon verkar vara typen som gillar rinnande vatten.
 
Pinsamt försök av betjänten.
Fiasko!
Det är hysteriskt fiskmåsblues ute och bollar är inte riktgt (Päls)fröken favorit.
Jag har lagt den på tassarna, hon gick iväg :rofl:

Tillägg: hon hade ju faktiskt petat till den 2 gånger redan och glott på den när den råkade fastna i en toarulle, någon måtta får det ju vara ju!? ;)
 

Bifogade filer

  • image.jpeg
    image.jpeg
    342,6 KB · Visningar: 48
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
59 60 61
Svar
1 202
· Visningar
44 474
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 692
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
932
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp