Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visa bifogad fil 42140

Lilla fröken, Pip har ännu inte accepterat henne och ropar fortfarande efter Tjalle men det går bättre allt eftersom. Visserligen kom han efter henne ikväll med raggen rest men han bröt direkt på tillsägelse och det var inte vild jakt. Jag kör med stängd dörr mellan dem när jag sover eller inte är hemma men det är inte lika frostigt längre som i början.
Ååh så söt med sin mustasch! :love::love: Håller tummar och tår att de värms upp till varandra! :heart
Vad heter/kallas hon?
 
Ååh så söt med sin mustasch! :love::love: Håller tummar och tår att de värms upp till varandra! :heart
Vad heter/kallas hon?
Det hettade till lite tidigare ikväll så Pip fick lite skäll av mig och hon fick veta att hon är en liten morrhoppa, men hon lyssnar till Myran. Det är så trist att stänga dörren och höra hennes klagan när jag går men så länge de svär åt varandra är det nog lugnast när jag ska sova, det som gått så bra tidigare ikväll! Hon blev nog lite för styv i korken tidigare men nu är Pip väldigt nöjd med att ha mig för sig själv i sängen. :grin:
 
Det hettade till lite tidigare ikväll så Pip fick lite skäll av mig och hon fick veta att hon är en liten morrhoppa, men hon lyssnar till Myran. Det är så trist att stänga dörren och höra hennes klagan när jag går men så länge de svär åt varandra är det nog lugnast när jag ska sova, det som gått så bra tidigare ikväll! Hon blev nog lite för styv i korken tidigare men nu är Pip väldigt nöjd med att ha mig för sig själv i sängen. :grin:
Pip och Myran får lära sig att komma överens! :love:
 
Det hettade till lite tidigare ikväll så Pip fick lite skäll av mig och hon fick veta att hon är en liten morrhoppa, men hon lyssnar till Myran. Det är så trist att stänga dörren och höra hennes klagan när jag går men så länge de svär åt varandra är det nog lugnast när jag ska sova, det som gått så bra tidigare ikväll! Hon blev nog lite för styv i korken tidigare men nu är Pip väldigt nöjd med att ha mig för sig själv i sängen. :grin:

Jag hade fixat en grind istället för stängd dörr .
 
Den här ragdollen, om hon någon gång skulle känna sig nödgad till att försöka, skulle skrämma ihjäl minst tre liv av sig själv av den efterföljande kraschen och därmed aldrig försöka igen :angel:

VARNING! Ge henne inte en siameskompis som PT. Min ragdoll kunde knappt hoppa upp i sängen när hon kom. Nu kan hon inte bara hoppa upp i sängen utan ansträngning från 1.5 m håll, utan även hoppa både högt och långt, rassla upp för stammen på klösträdet på en halv sekund - och går ofta under smeknamnet "den flygande pälsbollen". Dessutom ÄLSKAR hon numera höjder.

Hon var en normal markbunden charmigt klumpig ragdoll tills hon som medelålders fick en siameskompis som även agerade PT... 😎
 
Man ska tydligen sova så 😂
IMG_20191203_200027_731.jpg
 
9C51DDD7-661A-40A4-B92F-78518CE8D393.jpeg

Och typ tio minuter senare när matten haft ett litet ”det är ingen mening med nåt jag ligger kvar tills jag dör”-sammanbrott, och sjuksyster givetvis var snabb att tvätta ögonlocken på sin patient. Enda rätta behandlingen i såna situationer :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
56 57 58
Svar
1 148
· Visningar
42 922
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 672
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp