Kattbilder #8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner igen det, Sune går ofta in i duschen medan jag duschar för att sedan gå ut och skrika som om han dör, sätta sig på toan och vill bli klappad. Varför gå in i duschen öht? :confused:
Vi la in den här bilden för någon vecka sedan.

vi fick lyfta bort henne, hon hamnade där igen. Vi var hemska och började droppar med vatten från kranen man låg kvar. Tunn stråle vatten man låg kvar när högre stråle sattes på försvann man och fick tvätta sig. Men snart nog var man tillbaka igen.
20230808_112324.jpg
 
Matte har muttrat, svurit, ringt och mejlat kors o tvärs .. i helgen boðde vi hos mattes mamma. Det är något lurt på gång...

Jag har hört tankar som, sjukresa, Arlanda, flygplan, rehabresa och Teneriffa.

Jag har lagt mig på den här pappershögen och matte ser ogillande ut och muttrar om plastmapp. Så jag ska definitivt ligga kvar här

230823 MinnieMoosekreterare.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
12 13 14
Svar
276
· Visningar
18 237
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
79 80 81
Svar
1 612
· Visningar
84 553
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
428
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
870
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp