Kattbilder #8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kloklippsdag inför att Minnie ska vara hos mamma... tänker på mamma som käkar blodförtunnande om fröken blir för busig... samt slipper få synen hänga o slänga i gardinerna framför ögnen... Härom dagen, funkade det att kasta in godis i buren... Men idag blev det tryck ihop tassarna och kläm in i buren, som gällde. :D

Fool me once... but twice? Forget it...

230824 konstig godisgömma.jpg
 
Kloklippsdag inför att Minnie ska vara hos mamma... tänker på mamma som käkar blodförtunnande om fröken blir för busig... samt slipper få synen hänga o slänga i gardinerna framför ögnen... Härom dagen, funkade det att kasta in godis i buren... Men idag blev det tryck ihop tassarna och kläm in i buren, som gällde. :D

Fool me once... but twice? Forget it...

Visa bifogad fil 126491
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.
 
Men jag var riktigt glad idag, då hon brukar leka "Hesa Fredrik" eller "tjuvlarm" under hela permobilfärden upp på stan o tillbaka. Idag var det bara lite lagom "piiiip" då o då... så jag passade på att stanna då o då, vid lugna platser så hon fick se sig om lite. Så det kanske kan bli utflykter då o då, med tiden.
 
Sune passade på att välta ut burken med Nickes mat som stod på soffbordet när matte slumrade till med Nicke i knät.

Han hann smaska i sig några stycken 😺 och har nu när trött matte återigen satt sig, tagit platsen i knät och börjat spinna. Kanske för atr söva matte igen:sneaky:
IMG_0432.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 087
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
75 76 77
Svar
1 532
· Visningar
80 022
Senast: Bexzor
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
846
Senast: Hoarfrost
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 242
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Avla utan fullständig stam?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp