Bukefalos 28 år!

Katter *bildtråd*

Sv: Katter *bildtråd*

Nej det vet jag, men i vissa forum o på bloggar så kan man bifoga filer. Tänkte att det kanske gick här oxå.
 
Sv: Katter *bildtråd*

Måste kolla om det funkar
http://www.pixbox.se/pic_show_id11240268.html

Madicken som vill in *ler*

Okey nu har jag kommit så långt som till att få ut dom på nätet, men hur gör jag för att ni ska se en bild och inte en länk?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Katter *bildtråd*

Kollar om detta funkar...
11240268.jpg
Madicken som vill in *fniss*

Madicken som njuter i min säng

11240270.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Katter *bildtråd*

Ja hon hänger alltid på fönstret eller dörren för att nån ska se henne. Tro inte att hon jamar heller *ler*
 
Sv: Katter *bildtråd*

Den svartvita S*Iliadens Yoga är mamma till den grå S*Lisuanto's Abiding Addiction. Båda är britter, Yoga är född 2000 och Abbie år 2003.

bild138.jpg


gullungar.jpg

Den grå (heter färgen så?) Är urfin!!!!!! Båda är fina mensärskilt den grå. Har de fått många priser??
 
Sv: Katter *bildtråd*

Den grå (heter färgen så?) Är urfin!!!!!! Båda är fina mensärskilt den grå. Har de fått många priser??

Tack!!
Hennes färg heter egentligen lila. Det finns 2 olika nyanser av grå, och beroende på vilken färg katten egentligen har genetiskt så är den blå eller lila.
Yoga är utställd 2 gånger och vann sin klass båda gångerna, men då var hon själv i sin klass.
Abbie är utställd en gång som ung, då vann hon sin klass mot en annan. Sen har hon 3 utställningar som vuxen, varav hon vunnit 2 mot konkurrent. Och förutom sina cert hon tagit så har hon blivit nominerad till panel en gång (där förlorade vi med 2-3 mot en annan katt) och blivit bästa lila britt en gång. Så det går ganska bra för henne. Den svartvita går inte att ställa ut alls numera, hon hatar det. Abbie ställer jag lite då och då, jag tycker inte det är så jättekul och inte hon heller.
 
Sv: Katter *bildtråd*

Jag ska ställa ut "Britta" i oktober för första gången både för henne och mig. Jag är jätte nervös!!:eek: men uppfödaren finns med som tur är.
 
Sv: Katter *bildtråd*

Vad fina katter alla har!
Bengalen är nog vackrast, förutom min "Britta" förstås;)
 
Sv: Katter *bildtråd*

Här kommer mina kissar, Tyson och Simba :D




11577915.jpg

11578418.jpg


Denna hink var full med vatten, men han ville bestämt sitta i hinken. Så han hoppade i iaf även fast dt var vatten i den :p
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
360
Senast: Jeps
·
Katthälsa Hej alla! Min katt drack precis upp lite soja och undrar om det är okej, är det giftigt för katter?
Svar
4
· Visningar
607
Senast: Freazer
·
Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
363
Senast: ufot
·
Katthälsa Precis som rubriken lyder undrar jag om något har koll på om och hur giftig begonia är för katter? Upptäckte nämligen att min katt vart...
Svar
2
· Visningar
257
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp