Bukefalos 28 år!

Alicepocca

Trådstartare
Hej! Är det någon här som äger en kelpie? Ni får jättegärna berätta vad ni tränar/tävlar med dom och vad ni har för uppfattning av rasen!
 
Sök på forumet så hittar du massor med info. Här är en tråd t ex http://www.bukefalos.com/threads/kelpiejakt.1344449/

Jag har två hanar på 5 år. Tävlar spår, lydnad och agility. Tränar även sök och lite nosework, har tränat vallning. Enkla, friska och kapabla hundar. Inte lika flashiga som t ex malle men finns alltid representerade på SM i de flesta grenarna trots att det är en numerärt liten ras.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 150
Senast: DeCloe
·
Hundavel & Ras Tråden postades av sig själv, så texten är lite knas… :o Men ja. Vi pratar ju mycket om hälsoläget bland olika raser. Man kan ju basera...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 414
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Hej! Vilka hundraser hade ni övervägt om ni haft följande önskemål: * hög sannolikhet att hunden ska ha vad som krävs för att kunna...
2
Svar
33
· Visningar
4 438
Senast: AnneB
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 025
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp