Kläder som skyddar mot bromsar?

fejko

Trådstartare
Finns det? Då menar jag inte en tjock regnjacka utan något tunnare material som man ha på sig utan att svettas?
 
Sv: Kläder som skyddar mot bromsar?

Puttar eftersom problem kvarstår. Vart kommer alla dessa små vedevärdiga flyfän ifrån? Kan man bekämpa dem på något sätt?
 
Sv: Kläder som skyddar mot bromsar?

jag har nagra tunna skjortor fran ett brittiskt foretag som heter Rohan jag tror funkar :) dem har inbyggt i insekts medel i tyget :)

tyvarr har dem ingen aterforsaljare i Sverige och ar ratt dyra (eftersom kladerna haller typ, forever!) men det kanske finns nagot liknande fran ett svenskt foretag?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 438
L
Kläder & Bli fin Konstig rubrik kanske så förlåt för det ❤️ Och först vill jag säga att jag tycker INTE att det är fult o avsett om nån är tjock eller...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 214
Senast: Sonic76
·
Kläder & Bli fin ”Haglöfsjackan har blivit en symbol för den svenska gängkulturen.” SvD Jag hade ingen aning och kommer fortsätta köpa Haglöfskläder...
2
Svar
24
· Visningar
1 300
Senast: hastflicka
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 774
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inredningstips kök
  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp