Kläder som skyddar mot bromsar?

fejko

Trådstartare
Finns det? Då menar jag inte en tjock regnjacka utan något tunnare material som man ha på sig utan att svettas?
 
Sv: Kläder som skyddar mot bromsar?

Puttar eftersom problem kvarstår. Vart kommer alla dessa små vedevärdiga flyfän ifrån? Kan man bekämpa dem på något sätt?
 
Sv: Kläder som skyddar mot bromsar?

jag har nagra tunna skjortor fran ett brittiskt foretag som heter Rohan jag tror funkar :) dem har inbyggt i insekts medel i tyget :)

tyvarr har dem ingen aterforsaljare i Sverige och ar ratt dyra (eftersom kladerna haller typ, forever!) men det kanske finns nagot liknande fran ett svenskt foretag?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
262
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 186
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Behöver köpa kläder och pga småbarnsliv och sånt har jag ej tid att inventera butiker så jag beställer mest. Men då kan man ju inte...
Svar
4
· Visningar
338
Senast: Eli
·
Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 439

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Köpa hus
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp