Klänning som åker upp!

Så att "röven inte får plats egentligen" beror på att kläderna är i rätt storlek? ;)

Jag har timglasfigur jag med och har inga kläder som kasar upp, för jag anpassar dem som sagt efter min kropp om så behövs. Lite bökigt men klart värt det för "ålskinnsklänningarna" :up:

Ja hur får man det annars att sitta i midjan tänkte du? Har ingen lust att välja M när midjan är XS. Jag kan inte sy och har inte råd att lämna in kläder.
 
Ja hur får man det annars att sitta i midjan tänkte du? Har ingen lust att välja M när midjan är XS. Jag kan inte sy och har inte råd att lämna in kläder.
Antagligen fel modell för dig då :). Jag har också bred bakdel och smalmidja, tajta kjolar och klänningar klättrar :P. Du kanske kan sy fast den i strumpbyxorna ;).
 
Jag har aldrig hittat nån klänning som är min modell någonsin isf. Tips på vart man hittar dem?
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 265
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 781
Senast: Buzzter
·
Kläder & Bli fin Har sett att manga här har fatt sa bra klädtips sa jag provar jag ocksa :) Jag är en "jeans och t-shirt" person som mest klär mig...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: turbofling
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
644
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Flytta eller ej?
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp