knäpp katt...

C

cissan

någon som vill ha en knäpp katt grr hänger i mitt ben nu och vägrar släppa :mad:

fast hon är underbar :love: ändå men helt knäpp har aldrig varit med om sen sån katt är aldrig trött sover aldrig springer som en tok jämt när hon inte hänger i ben eller någonannan stans på en, nu biter hon mig i armen suck
 
man ska inte ha katt....
dom är små lömska varelser...
ska det va husdjur ska det va hund....
 
Finns snälla katter också. Mina två har aldrig klöst eller bitit någon, förutom en gång då pappa skulle ta ut den ena till bilen - han ville inte bli buren av nån annan än mamma (dvs jag). Inte ens när vi var hos vet. och de fick sprutor försökte de använda varken klor eller tänder.

Snuttegull, det är vad dom är! :love:
 
min katt är oxå rätt skada.
när hon var lite klättrade hon alltid uppför benen. aj!
nu springer hon runt som en galning, jamar hur mycket som helst. när det plingar på dörren springer hon dit!
väldigt social katt :) följer alltid efter mig.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 432
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Tofs
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 817
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp