Bukefalos 28 år!

Knäppa kräsna hund

Sonic76

Trådstartare
Det är en stövare och de brukar äta det mesta. Har nog skämt bort henne för nu vägrar hon allt utom Hills foder Så matte får snällt betala...
Är inte helt förtjust i det fodret, vill ha så rena foder som möjligt, men hunden mår bra, håller vikten och älskar maten till den milda grad att hon börjar jaga mig en halvtimme innan det är dags för mat.
Så vad gör man inte för sin gamla tant. Nu beställde jag dock och det var över 200 kr billigare på nätet än där jag köpte första säcken så ok då.
Men vad tycker ni om Hills hundfoder, finns det nåt liknande som min hund kan tänkas gilla?
Beställde magnussons nu, men det nosade hon inte ens på
 

Liknande trådar

Hundhälsa Har såklart pratat med veterinären och har tid klockan 13 idag men måste få skriva av mig. Är orolig över min ena hund. Hon har varit...
Svar
4
· Visningar
2 908
Senast: eldhroka
·
Hundhälsa OBS! Långt inlägg. Har ett problem med min hund som är en spetshane på 3,5 år. Har haft honom i ca 1,5 år och under den tiden har han...
Svar
10
· Visningar
9 097
Senast: Hgfy
·
Övr. Hund Kan man annat än att skratta åt dessa djur ibland?;) Hundar är individer, och ja, det ser man verkligen. Min hund är bara 6 månader...
2
Svar
28
· Visningar
4 295
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Mina hundar är inte kräsna, och egentligen funkar det mesta på dem, MEN jag vill ju att fodret ska vara optimalt! (Den lilla är det dock...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp