Bukefalos 28 år!

"Knäpper" i åring

Mitrolle

Trådstartare
Kan det låta och liksom knäppa om en växande unghäst när den rör sig utan att det är något fel? Eller ska man tro att det är något fel?
Har inte hört det förut nämligen, på mina andra.
 
Sv: "Knäpper" i åring

Det undrar jag också! Det knäcker typ till i min årings hals när hon tittar bakåt :confused:

Det låter inte för roligt... Ingen som vet om det är något att oroa sig för?
 
Sv: "Knäpper" i åring

Kan det låta och liksom knäppa om en växande unghäst när den rör sig utan att det är något fel? Eller ska man tro att det är något fel?
Har inte hört det förut nämligen, på mina andra.

Det knakar i min också, men veterinärerna har sagt att det inte är något att bry sig om.
 
Sv: "Knäpper" i åring

Tack för svar. Då är det väl bara att hoppas att det växer bort då...
 

Liknande trådar

Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 188
Senast: athena
·
Tjatter Finns det någon bra, digital kalender att använda sig av för att planera ihop saker med andra? Jag och partnern skulle behöva något för...
Svar
9
· Visningar
590
Senast: Luzzan
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 897
Hästvård Hej! Jag och min syster är fodervärd till en häst. Vi har haft henne i ca 3 veckor ”själva”. Min syster har ridit henne hos ägaren i...
Svar
7
· Visningar
1 713
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2024
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp