Knights modeller

Madeira

Trådstartare
Vilken av knights dressyr modeller är camelots motsvarighet?
Är det så enkelt att om en camelot passar så gör motsvarigheten i dressyr det med?
 
Vilken av knights dressyr modeller är camelots motsvarighet?
Är det så enkelt att om en camelot passar så gör motsvarigheten i dressyr det med?

Inte 100%. Jag har en Knights Lady Rowena, vilket är en av deras dressyrmodeller, och den sitter som gjuten. Sen har jag en Knights hopp (inte säker på vilken modell) men den sitter lite sämre, trots att det är samma bomvidd o storlek på den som på dressyrsadeln.
 

Liknande trådar

Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 909
Utrustning Hej Alla Har försökt googla, Söker info om just thule transporterna, Vad är skillnaden på 135 och 150 ? Jag skulle vilja hitta en som...
Svar
2
· Visningar
275
Senast: SiZo
·
Utrustning Någon som har dessa stövlar? Har breda vader så har beställt med Wide, enligt mått ska den passa precis så hoppas den går runt. Vanliga...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Smurfoff
·
Utrustning Hej, Har provat en sadel från Lippo på min häst och försöker nu komma fram till vilken modell det faktiskt är. Någon som vet var på...
Svar
2
· Visningar
484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp