Bukefalos 28 år!

Knyta egen repgrimma?

Sv: Rep till repgrimma?

Det är en gammal repgrimma som jag har knutit upp.
Ville bara se om jag får ihop den igen. Men hur jag än gör så blir ena änden jättelång och den andra hur kort som helst:confused:
Repet är 5.65m. Kommer inte använda den på hästarna, det är den för liten för
 
Sv: Rep till repgrimma?

tja, då vet jag inte..Oo

hur fick du upp den? De jag sett i affärerna sitter ju stenhårt
 
Sv: Rep till repgrimma?

tja det var bara och knyta upp.
Satt inte spec hårt. Men sedan var den otroligt billig också så man vet ju itne hur kvaliten är
 
Hejsan! Jag vet att det säkert redan finns en sådan här tråd, och att det finns en länk: http://www.sadelmakeriet.com/repgrimma.htm

Men jag förstår inte riktigt.... :confused:

Skulle bli såå jätte tacksam om någon kunde posta en enklare beskrivning, eller mer detaljerad!

TUUUUUUSEN TACK PÅ FÖRHAND!!!!! :love:
 
Sv: Rep till repgrimma?

Kan någon hjälpa mig att knyta grimamn? :confused: Fattar typ inget på hemsidan.. Alltså hur får man till nosgrimman? På bilden är repet liksom dubbelt där, men det går jue inte..... :( Någon med MSN och webcam som kan visa? :confused: Vill såååååå jätte gärna ha en egen repgrimma.......
 
Sv: Knyta egen repgrimma?

Snälla ? Vill verkligen ha hjälp....
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 356
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 193
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Efter att ha haft några kullar efter uppehåll och dessutom haft kontakt med andra uppfödare och organisationer så vill jag reflektera...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
11 141
Senast: nullo-modo
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 322
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp