Bukefalos 28 år!

Königs Comptesse, bilder?

firren

Trådstartare
Är det någon som har Königs Comptesse? Har ni några bilder på dessa?
Har kikat på google men hittar knappt några egentagna bilder under ridning på dessa..
 
Är det någon som har Königs Comptesse? Har ni några bilder på dessa?
Har kikat på google men hittar knappt några egentagna bilder under ridning på dessa..

Sjukt snygga! Jag vill haaaa!
Både en elev och min ena tränare skaffade nyss. Jag skulle till USA och valde annan shopping där ist.
Hmm.. Dubbla känslor för det. ;)
 
Är det någon som har Königs Comptesse? Har ni några bilder på dessa?
Har kikat på google men hittar knappt några egentagna bilder under ridning på dessa..
Om du googlar på Comtesse, utan p så finns litegrann i alla fall. Själv är jag nyfiken på Noblesse som jag såg på Friends för första gången... Men Comtesse är drömmen fortfarande. :)
 

Liknande trådar

Samhälle Alltså vad har vi egentligen begreppet "juridiskt kön" till? Det finns väl ingenting juridiskt som idag är knutet till just könet...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
8 374
Senast: Badger
·
Övr. Hund Jag är supernyfiken på vilket intryck människor får av olika hundar Hur brukar din hund oftast beskrivas av folk den möter? 1. Vad är...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 308
Senast: Roheryn
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
386
Hoppning Hej! Undrar om någon har förslag på ett program man kan bygga hoppbanor i? Hade behövt ett då jag ansvarar för att bygga våra banor på...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp