Bukefalos 28 år!

Königs Sir

S

-Susanna-

Jag vill se bilder på Königs Sir!
Tänkte beställa dessa, men hur mycket högre blir de om man beställer extra hög utsida?
Vad tycker ni om dem?
Är det krona på dem som standard eller är det också tillägg?
 
Sv: Königs Sir

Jag vill se bilder på Königs Sir!
Har inga Königs Sir vilket gör att jag kan bara Googla fram produkt bilder vilket du också kan göra så om du vill se dem får du Googla själv.

Tänkte beställa dessa, men hur mycket högre blir de om man beställer extra hög utsida?
Vet tyvär inte det, det bara till att de inte blir super höga så att du inte kan gå i dem. :p

Vad tycker ni om dem?
Snyggaste modellen som Königs har (bortsett från Königs Sir Lack modellen).

Är det krona på dem som standard eller är det också tillägg?
"Kronan" är Königs märke vilken är standard
 
Sv: Königs Sir

Tänkte beställa dessa, men hur mycket högre blir de om man beställer extra hög utsida?
I cm hur mycke högre kan jag inte svara på men dom blir skitsnygga! Stilrena.

Vad tycker ni om dem?
Va själv inne på att köpa dom för ett tag sen.. Är oxå helt såld på dom. Men det blev aldrig så utan jag använder mina gamla Petrie istället.

Är det krona på dem som standard eller är det också tillägg? Krona är det på dom som standard.

Här kan du kolla runt på alla dom olika modellerna.. Hoppas man får länka såhär...

http://www.reitstiefel-koenigs.de/index_flash.html

Magini
 
Sv: Königs Sir

hur hög du vill ha utsidan bestämmer du själv. höjden på utsidan påverkar inte höjden på insidan/baksidan.
standard höjden är faktiskt ganska hög!

jag har utan krona, då jag tycker det är skitfult med massa krimskrams.

jag älskar mina SIR, kan aldrig tänka mig att köpa andra stövlar än dessa:love:
de är de skönaste stövlar jag vet att dressyra i, mkt hård utsida.
håller i många år, mkt längre än både de cavallo o pertie jag haft erfarenhet av.

det enklaste sätt att få svar på dina frågor är att tala med en återförsäljare!
 
Sv: Königs Sir

15789319.jpg
 
Sv: Königs Sir

jag köpte dessa för ca 5 år sedan.
de är utrustade med:
gummisula
dragkedja
knapp
1 cm högre än standard utsida
måtbeställda

jag betalade drygt 5000kr och då hade jag 20% rabatt i den butiken. (orkar inte räkna ut priset just nu)
 
Sv: Königs Sir

stämmer icke.

för om jag tar 6000kr som pris och räknar med rabatt å 20% så blir priset jag får betala 4800kr.
jag betalade dryga 5000kr...

så jag är säker på att dem kostadenstan 7000kr
 
Sv: Königs Sir

lite info om SIR

"i standardutförande 7 cm högre och extra hård utsida. Som tillbehör kan beställas dragkedja, knapp, resår, sulning, ännu högre utsida och lack."

pris 5.400kr i standard utförande.
har för mig att dragkedja + knapp kostar 1000 kr
 
Sv: Königs Sir

en uppdatering i hur man räknar ut priser och %.

5000kr/0,8=6250kr
så ca 6500 betalade jag.


sorry för trådkapning!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag var till affären idag och skulle handla kattmat. Jag köper storpack av den maten och det var slut i affären. Tyvärr känner jag inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 375
Senast: Wille
·
Utrustning Min stora ryktlåda börjar sjunga på sista versen och jag försöker hitta en ny i samma storlek. Uppskattar den till 55-60 cm lång...
Svar
6
· Visningar
800
Senast: Valle
·
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 125
Senast: Badger
·
Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19...
2
Svar
30
· Visningar
1 589
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp