Könsbestämning vid ultraljud

Första barnet (i Sverige). Fick veta att det högst troligt var en flicka och det var det
Andra barnet (i Österrike). Trots flera ultraljud ville barnet inte visa upp den delen av kroppen tydligt, läkaren trodde flicka men var inte säker men en flicka var det.
Tredje barnet. Tydligt en flicka sa läkaren och jag sag det ocksa. En flicka var det ocksa som kom ut

I Sverige har jag ett minne av att en här pa Buke fatt veta att det var en pojke men ut kom en flicka (minns inte användaren nu). Här i Österrike vet jag en som fick veta att det var en flicka vid flera ultraljud men ngn manad innan beräknat datum fick veta att det var en pojke och en pojke var det ocksa sen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 546
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 040
Senast: Sasse
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 822
Senast: lundsbo
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 007
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Det här med klädsel
  • Flytta eller ej?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp