Köpa ny häst = Förvirrad!!!

Sv: Köpa ny häst = Förvirrad!!!

Hej
Jag letar med isis, vilken vacker häst du har hittat !!! Låg han ute här på buke?? Jag är medryttare på en isis som har jättebra steg o lyft. Vi tränar för tränare nu och jag skulle väldigt gärna vilja tävla honom. Målet är trots allt att hitta en fin häst som man kan tävla. Fast jag skulle nog gärna hitta en "färdig" tävlingshäst. Grattis till din jättevackra häst !!! :banana:
 
Sv: Köpa ny häst = Förvirrad!!!

Tack så mycket!:)
Han heter Brimnir från Vedby Boställe.
Har haft honom nu sedan i höstas och tävlat några ggr än så länge, helt underbar!:laugh:
Lite bilder på min prins



 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 316
Senast: WBanna
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
961
Senast: linlar1
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 666
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp