Bukefalos 28 år!

Konstiga tecken vid er graviditet, tidigt?

Sv: Konstiga tecken vid er graviditet, tidigt?

Det var min sambo som märkte att jag var gravid, jag tänkte inte ens på att jag hade "gravid symtom" jag gnällde över finnar och stora behag-tog en sticka-Bingo!:)
 
Sv: Konstiga tecken vid er graviditet, tidigt?

Jag hade inte heller en tanke på det innan min sambo kläckte ur sig: Men vad du gnäller över dina stora börst, är du med barn eller?

Då var klockan sent på kvällen. Jag ställde mig framför spegeln och insåg att det var något som inte stämde. Mina bröst såg verkligen jättekonstiga ut. Jättestora och jättemycket blåa blodådror som syntes hur tydligt som helst. Så brukar jag inte ha vid PMS. Det var vilda hästar som höll mig från att åka till Scheele och inhandla gravtest mitt i natten ;)
 
Sv: Konstiga tecken vid er graviditet, tidigt?

För mig märktes det också supertidigt. Jag som aldrig haft nåt direkt sömnbehov började sova 12 h per natt, klev upp och kissade minst 4-5 ggr varje natt, mina bröst växte medan resten av mig krympte och dom blev såååå ömma. Kunde inte sova på mage - vilket jag älskar.

Jag som aldrig i hela mitt liv druckit mjölk började helt plötsligt hälla i mig enorma mängder mjölk varje dag.
Och så åt jag som en häst. Jag kunde utan problem äta 6-7 potatisar och 2 laxkotletter (var i norge och levde på lax och potatis) till middag och ändå vara hungrig igen efter nån timme.

Fast jag lyckades förstås ändå inte tänka på att allt detta kunde innebära att jag var gravid. Ja och så det faktum att min mens började vara nästan 3 veckor försenad.

Till sist testade jag mig men trodde ändå aldrig att det skulle vara nåt. Men tji fick jag och var jättegravid. :rofl:

Nu är det bara lite mer än 6 veckor kvar till BF. :eek::love:
 
Sv: Konstiga tecken vid er graviditet, tidigt?

Ja jag såg att vi hade samma BF :D

Ja superömma bröst, det hade jag glömt bort. Jag kunde inte heller sova på mage...

Ja snart är det dags...
 
Sv: Konstiga tecken vid er graviditet, tidigt?

Kom på mig själv med att tänka att vi ska få barn, jag ska bli mamma osv långt innan vi testade och fick det bekräftat.
Visste det licksom redan innan på nåt vis.

Sedan det vanliga då, ingen mens, illamående osv.
Pissnödig ständigt och jämt och med världens energi
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 764
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 808
Senast: alazzi
·
Övr. Barn Just mitt barn är litet men jag vet att det kan förekomma i alla åldrar så jag lämnar prefix öppet. Och ja, jag vet att detta inte är...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
14 480
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 504
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp