Bukefalos 28 år!

konstigt sår på kinden

T

t_h

Hej alla

Jag är förstagångskattägare till Doris, drygt ett år, blandning av bondkatt o bengal, (tror vi)
igår spydde hon vätska, o idag hittade jag ett märkligt sår på kinden..
Hon har haft samma foder i ett bra tag nu, och inga andra direkta förändringar i vardagen.
hon är innekatt, så inte är det nån annan kisse som rivit heller. har mina aningar om att hon har gjort det själv, men eftersom det saknas så mkt päls, och det är så runt, vill jag gärna höra vad ni tror

31207452.jpg


31207453.jpg


tack!
 
Sv: konstigt sår på kinden

Foderallergi kan uppkomma plötsligt.
Typiska symptom är sår på och runt huvudet, men varför inte ringa och rådfråga en veterinär?
Kan inte heller se några bilder.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Godmorgon alla fantastiska bukefalister! Jag har legat vaken nu under natten till och från och malt lite tankar. Jag känner att jag...
Svar
16
· Visningar
1 403
Senast: ameo
·
Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 065
Senast: Sassy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 230
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp