Korkad man går bakom ryggen på familj

Öh, ja? Men om anledningen till att partner inte vill vara med mig är att hen hellre vill vara med någon annan, så skulle jag tycka att det vore konstigt om hen lyckades komma fram till det utan att lära känna personen ens så pass att de har haft sex.

Problemet skulle ju inte vara deras sex, utan att jag blev bortvald.

Vid min separation var det inte otroheten som smärtade mest. Jag erbjöd mannen ett öppet förhållande där han fick ha hjärnan i brallorna bara vi kunde fortsätta med vårt LIV vi hade med allt annat. Det kändes inte så viktigt med otroheten, det var i lögnen sveket bodde, inte i sexandet. Så jag är helt med på din linje.
 
Det svåra med er att så många märker ord. Och tillslut vet man inte vad man ska skriva ;). Arg behöver ju inte betyda vrålförbannad utan kanske man känner en stilla ilska för sig Sjöberg när ingen märker typ

Petruska är själv en mästare på att märka ord, men gör sällan själv fel...
 
Haha, är du hennes försvarsdvokat ;) ....det finns en hel del härinne som gärna märker mina ord också .. verkar som folk inte kan tänka själva :)

Nejdå, det var mer tott själv jag tänkte på, det verkar vara så jobbigt att hänga upp sig på en person och inte använda ignoreralistan.
 
Fullt möjligt att det finns många, men för mig känns det ändå lite skumt att nån har en på mig. Och inte ens döljer det.
 
Nä, döljs gör det ju knappast , man märker ganska fort när en användare hela tiden är på en så fort man skriver ett inlägg ...
 
Fast jag har nog haft någon jag har retat mig på, och just därför undvikit att svara. Sådant är ju betydligt lättare att dölja på nätet än irl. Sen vet man ju inte vilks som har hangups på nån men döljer det. Det kan ju vara hur många som helst. :D
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 749
Senast: cirkus
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 563
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 560
Senast: Got2Be
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 500
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp