Bukefalos 28 år!

korta hårnålar

pepp

Trådstartare
Som rubriken lydee så undrar jag om det finns kortare hårnålar att köpa nånstans. Tycker de man köper i multipack på ex. HM är alldeles för långa, vill ha dom ungefär hälften så långa...
 
Sv: korta hårnålar

Bra fråga, är så dålig på att måtta i huvudet. .. men kanske 2-3 cm?
Vill minnas att jag sett det nånstans men kan inte komma ihåg vars..
 
Sv: korta hårnålar

Det var rätt kort, ja :p

Är det sådana som ser ut som ett U/V du tänker dig eller sådana som är mer som ett spänne? (Hmm, strålande förklaring!)
 
Sv: korta hårnålar

Vill minnas att jag sett det nånstans men kan inte komma ihåg vars..
Jag vet också att jag sett det någonstans, men kommer inte ihåg vart. Men jag ska till frisören nu kl 10, ska fråga henne för hon har koll på läget. Får du inget svar innan jag är tillbaka så kommer jag förhoppningsvis med ett.
 
Sv: korta hårnålar

Problemet är vid letande på internet att längden sällan står med. Jag vet att åtminstone Kicks har en sort som heter "kort". Av de som har längden utskriven är fem centimeter det kortaste.
Jag antar att du kollat HM, Lindex, KappAhl, Kicks, Glitter, apotek osv? Kollat på frisörsalonger?
Kanske kan det finnas hårnålar som är till för barn? Rimligen är de kortare.
 
Sv: korta hårnålar

Frisören har jag inte kollat, inte heller barnavdelningarna, det sistnämnda kan nog vara nåt tror jag!
 
Sv: korta hårnålar

Jag har köpt sådana på Glitter för ett antal år sedan.
De var en 60% av en standardnål i längd, och fanns nog då i de tre klassiska färgerna guld, brons och svart.
Köpte även stora nålar som var lika mycket längre än en standardnål.

Har för mig att det var Glitter, men det var nogallt en 7 år sedan.
Hoppas det stämmer även idag, för jag har verkligen haft användning för dem!
 
Sv: korta hårnålar

Frisören meddelar att de går att köpa på affärer som säljer håruppsättningsgrejer, tex Glitter. Hon tyckte att det enklaste var att ifall en butik inte har sådana så ber man de köpa in.

Och det är ju betydligt enklare än att springa runt och leta. ;)
 
Sv: korta hårnålar

Glitter hade inte :( :( finns det nån bukefalist som kan fixa två förpackningar åt mig om jag för över cash?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter avslutad cancerbehandling håller håret på att växa ut. Jag var hos herrfrisör för uppklippning i början men nu börjar det bli...
Svar
11
· Visningar
1 260
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, finns det porr som är producerat på ett sätt som inte är "skadligt" för de som gjort den? Jag kan ärligt säga att...
2
Svar
33
· Visningar
2 996
Senast: Sel
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 213
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Akvarietråden IV
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp