Bukefalos 28 år!

Kostnad att bo själv

I restaurangbranschen är det nog bra att vara med i facket. Många fall med folk som inte fått ut löner osv.
Absolut! Har inte varit med för att jag varit timanställd tidigare och inte haft några stora rättigheter, hade jag klagat till facket så hade jag stått utan jobb ;) Har sagt att när jag är fast anställd så är ju situationen annorlunda men då stället jag arbetar på är en kedja och har ett par kollegor som jobbat där i 30 år och aldrig haft något att klaga på så vet jag inte längre :p Om jag skulle byta till ett annat ställe så skulle jag nog gå med men nu känns min situation hyfsat riskfri :idea:
 
Fast bostadsrätter i K-stad är ju inte gratis, du får ju betala en insats. Avgiften har jag ingen anmärkning på, jag undrade om bostadsrätten var gratis:)
Beror på område ;) Såg en trea för 140000 i ett område när jag letade lägenhet. Var flera lika stora lägenheter för liknande priser till salu i samma område. Samtidigt i en annan del av stan fanns små ettor för miljonbelopp.
 
Absolut! Har inte varit med för att jag varit timanställd tidigare och inte haft några stora rättigheter, hade jag klagat till facket så hade jag stått utan jobb ;) Har sagt att när jag är fast anställd så är ju situationen annorlunda men då stället jag arbetar på är en kedja och har ett par kollegor som jobbat där i 30 år och aldrig haft något att klaga på så vet jag inte längre :p Om jag skulle byta till ett annat ställe så skulle jag nog gå med men nu känns min situation hyfsat riskfri :idea:
Vissa är alla individer och saker kan hända, ny ägare/chef tex.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp