Kosttillskott

kamomillo

Trådstartare
Jag har en tik, på 9 år och jag funderar på om hon skulle behöva något kosttillskott?
Hon hoppar och flänger som förr, så jag tänkte mer som förebyggande.
Själv tar jag MSM för att min kropp ska må bra, men hur ska jag tänka med henne?
Ger ni nått? i så fall vad?
Tror inte att det går att lura i henne pulver... de är en kräsen dam. Men tabletter med lite smör på brukar gå bra.
Är det bättre att vänta till man börjar se förändringar i hennes "framfart" ?
Vi vill ju att hon ska hänga med, och må bra så länge som möjligt!

* Jenny *
 
Jag har en tik, på 9 år och jag funderar på om hon skulle behöva något kosttillskott?
Hon hoppar och flänger som förr, så jag tänkte mer som förebyggande.
Själv tar jag MSM för att min kropp ska må bra, men hur ska jag tänka med henne?
Ger ni nått? i så fall vad?
Tror inte att det går att lura i henne pulver... de är en kräsen dam. Men tabletter med lite smör på brukar gå bra.
Är det bättre att vänta till man börjar se förändringar i hennes "framfart" ?
Vi vill ju att hon ska hänga med, och må bra så länge som möjligt!

* Jenny *

Jag hade inte gett något om hunden inte har eller har haft problem.

Får hon problem så måste man välja preparat efter vad det är för problem.
Det blir bara pengar i sjön sas om du ger fel preparat. :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 849
Senast: Myrten
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 854
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 121
Senast: Sasse
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp