Bukefalos 28 år!

Krångel med förstasidan...

Grana

Trådstartare
När jag går in på buke så kommer först förstasidan upp som den ska vara. Sen går det några sekunder, så blir det annan adress i adressfältet och sidan ändras till det står *sidan kan inte visas*.
Vänstermarginalen finns kvar och det översta på sidan, men det andra försvinner och är där set står *sidan kan inte visas*

Jag har tagit bort buke på skrivbordet och mina favoriter, och lagt in det igen, men fungerar ändå inte.


är det bara hos mig det gör så här? Eller är det något annat fel?
 
Sv: Krångel med förstasidan...

Har du provat att rensa cache och cookies i din webbläsare. Återkom gärna även om det löser sig.

Är det fler som har detta eller andra problem?
 
Sv: Krångel med förstasidan...

jag har åxå massor med krongel på första sidan... jag får upp det här:
404
Sidan du sökte hittades inte!
Det kan finnas flera anledningar till detta:

den har tagits bort
den har flyttats till annan plats på Bukefalos.com
du kanske har angivit en felaktig adress till sidan
andra tillfälliga problem med internet eller datorer
Prova att söka efter den igen från Bukefalos förstasida.
 
Sv: Krångel med förstasidan...

Jag var rädd för du skulle skriva just detta. För nu får jag börja fundera på hur man gör det där :-)

Sofiee: Ja, det är precis så det gör för mig också.
 
Sv: Krångel med förstasidan...

Vilken adress står det i adressfältet då, när 404 sidan kommer upp?
 
Sv: Krångel med förstasidan...

Nu testade jag att logga ut (gör aldrig det) Och då stod det att dina cockies är rensade. Jag loggade sen in igen, och nu fungerade det :-)

Får se om det hjälpte med detta. Återkommer annars.
 

Liknande trådar

Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: Roheryn
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 828
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 677
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp