Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Trotting_horse

varför står det kravlare, gångare å taktare o.s.v på allas "presentation"??
 
Sv: Kravlare?

Det beror på hur många inlägg du har skrivit...och du är en "kravlare" (precis som jag :) ) därför att du inte skrivit så många inlägg ännu, efter "kravlare" blir vi "gångare"...så det är bara att skriva på ;)
 
Sv: Kravlare?

Lejonflickan skrev:
taktare? den var ny? :confused:
nja jag vet inte.. heheh det kanske inte finns nåt som heter så... kanske bara nått jag fått för mej men men.. :smirk:
 
Sv: Kravlare?

Linjoh skrev:
Det beror på hur många inlägg du har skrivit...och du är en "kravlare" (precis som jag :) ) därför att du inte skrivit så många inlägg ännu, efter "kravlare" blir vi "gångare"...så det är bara att skriva på ;)
aha okej då fattar jag.. tack! ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
810
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
664
Senast: Fiorano
·
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
705
Senast: tuaphua
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
1 821

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp